مبل کم جا

فهرست مطالب

در بهینه ترین حالت برای خانه های کوچک و نقلی انتخاب مبل کم جا و کوچک بهترین گزینه می تواند باشد تا از فضای کوچک خانه حداکثر استفاده را داشته باشید. بسیاری از شهرنشینان در خانه های نقلی زندگی می کنند به دنبال یک دکوراسیون کوچک، مناسب فضای خانه هستند. این افراد معمولا از مبل های کم جا برای دکوراسیون خانه خود استفاده می کنند که علاوه بر نبود فضای کافی باعث ایجاد فضای صمیمی و گرم یا به اصطلاح دنج خانه می شود.
بهترین و مناسب ترین نوع مبل برای این خانه ها، مبل ال (مبل راحتی) می باشد. این نوع مبل به دلیل شکل خاصی که دارد در فضای کوچک خانه جای کمی را اشغال می کند و باعث می شود ظاهر خانه کوچک و تنگ به نظر نرسد.

 مبل ال

مبل ال همانطور که از اسمش پیداست به شکل حرف لاتین L می باشد. دو خطی که به یکدیگر متصل و عمود برهم هستند. نحوه قرار دادن این مبل کم جا و کوچک به این صورت است که باید کنارهم چیده شوند و دو خط از هم جدا نشوند چون دیگر نمی توان به آن گفت مبل ال!
این نوع مبلمان مناسب فضای کوچ است و از اشغال بیش از حد فضای خانه جلوگیری می کند. همچنین قابل استفاده در منازل و محیط های اداری مثل شرکت ها و مطب پزشکان می باشد به این علت که از اشغال بیش از حد فضا جلوگیری می کند و باعث ایجاد یک دکوراسیون دنج و زیبا می شود. اغلب افراد این نوع مبل را برای دکوراسیون خانه و محل کار خود ترجیه می دهند. یکی از مدل های معروف مبل ال، مبلمان ال تختخواب شو است که در محیط های اداری و پذیرایی منازل بیشتر استفاده می شود. برای دیدن و خرید مبلمان ال و ال تخت خواب شو می توانید از داخل همین سایت دیدن فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *