چگونه یک کمد لباس زیبا انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

هنگام خرید کمد لباس ، میزان فضای اتاق خواب و همچنین فضای ذخیره سازی مناسب لباس خود را در نظر بگیریداگر وسایل تاشو زیادی دارید،ممکن است مدلی با قفسه های بیشتر ترجیح دهید ، اما اگر می خواهید از کمد لباس برای نگهداری لباس استفاده کنید ، یک میله آویز جادار بهترین خدمت را به شما می کند و البته ، کمد لباس باید متناسب با رنگبندی و دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.

نکات مهم در طراحی ایده آل کمد لباس

بهترین طراحی کمد لباس به گونه ای است که با به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی ،استفاده موثر از فضای موجود را در نظر بگیرد. با ایده های منحصر به فرد می توانید فضاهای متمایزی را برای همه چیز از جمله کت و شلوار ، کت ، پیراهن ، ژاکت ، کاپشن ، لباس مخصوص بدنسازی ، شلوار جین ، کفش ، کمربند ، کراوات ، بند دکمه ، ساعت و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر از فضای عمودی حداکثر استفاده را داشته باشید می توانید حجم ذخیره سازی را افزایش دهید. پس حتما فضایی که در آن زندگی می کنید را به خوبی بررسی کنید.

عوامل محیطی را در انتخاب کمد لباس حتما در نظر بگیرید در مناطقی که گرد و غبار زیاد است وجود قفسه های زیاد می تواند برای شما به کابوس تبدیل شود همچنین فضایی را ایجاد خواهید کرد که به طور منظم در کنار محل خواب شما گرد و خاک جمع شود.

چه کمد لباس کوچکی داشته باشید و چه کمد دیواری گسترده ، نورپردازی خوب ضروری است. طراحی کمد لباس شما می تواند شامل چراغ های سقفی روشن برای یک کمد بزرگ ، یا نورمخفی باشد.

یک طرح کمد لباس خوب فقط برای صرفه جویی در فضا نیست ، بلکه زندگی شما را آسان می کند. وقتی می دانید دقیقاً کجا باید لباس خود را جستجو کنید، می توانید برای آماده شدن نیز در وقت صرفه جویی زیادی کنید.

 

ضرورت داشتن کمد لباس زیبا برای خانم ها

وقتی صحبت از شیک پوشیدی می شود داشتن یک کمد لباس زیبا و نظم بخشیدن به آن بسیار ضروری است. شما نمی توانید برای همه چیز برنامه ریزی کنید، اما اجازه ندهید که صبح ها یا برای رفتن به مهمانی غافلگیر شویید. با داشتن یک کمد لباس زیبا و مرتب می توانید در وقت صرفه جویی کنید و بدون استرس بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

برای خرید محصولات کمد های ریلی کم جا چوب و کمد های ساده کم جا چوب دیدن کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *