میز تحریر کم جا

میز تحریر کم جا

فهرست مطالب

میز تحریر کم جا

انواع مختلف میز تحریر کم جا با توجه به نیازهای مختلف (و افراد)

میز خانه یا دفتر کار شما تفاوت زیادی در تمرکز، راحتی و بهره وری شما در حین کار ایجاد می کند. حتی اگر فقط برای مدیریت قبوض و سایر کارهای شخصی از میز خانه خود استفاده می کنید، به فضایی با فضای ذخیره سازی کافی و سطوح صاف برای کارهای کاغذی، لوازم الکترونیکی و موارد دیگر نیاز دارید.

 

با این حال، حس سبک شما نیز باید بر انتخاب میز تحریر کم جا شما تأثیر بگذارد. میز شما باید چشم نواز باشد و به طرح کلی دکوراسیون داخلی خانه شما بیافزاید.

 

خوشبختانه، طیف وسیعی از اشکال، سبک ها و رنگ های میز برای انتخاب وجود دارد. در اینجا بهترین انواع میز، از میزهای کوچک منشی گرفته تا میزهای اجرایی پیچیده، برای انواع افراد و مشاغل وجود دارد.

 

  • میزهای تحریر

میز تحریر یک سطح صاف و پایه است که محیطی خالی برای نوشتن و تایپ فراهم می کند. اندازه این میزها بسیار متفاوت است، اما بیشتر آنها حداقل 36 اینچ عرض و 24 اینچ عمق دارند.

 

میزهای تحریر در انواع مختلفی از سبک‌های مختلف از چوب روستیک تا چوب‌های براق تولید شده در دسترس هستند. اگرچه برخی از آن‌ها هیچ کشو یا ویژگی‌های دیگری ندارند، اکثر آنها حداقل دارای چند قفسه یا کشو کوچک در زیر سطح نوشتار اصلی هستند. آنها برای افراد عملی که فقط به یک سطح ساده و بدون حواس پرتی نیاز دارند تا روی نوشتن تمرکز کنند عالی هستند.

 

آنها معمولاً پاهای نازکی دارند زیرا برای ذخیره سازی زیاد طراحی نشده اند. اگر به چیزی با محدودیت وزن بیشتر نیاز دارید، بهتر است یک میز منشی یا چیزی حتی بزرگتر داشته باشید.

میزتحریر کم جا
میزتحریر کم جا
  • میزهای منشی

میزهای منشی با کابینت و فضای ذخیره سازی طراحی شده اند و برای افرادی که نیاز به نوشتن و تکمیل مدارک با دست دارند بسیار عالی هستند. آنها گزینه خوبی برای نویسندگان مشتاقی هستند که خواهان جذابیت رمانتیک در اتاق یا صاحبان آپارتمان خود هستند که فضای کمی دارند اما گاهی اوقات نیاز به کار در خانه دارند.

 

آنها کاملاً صاف در بالا نیستند و در عوض یک کلبه کوچک تعبیه شده دارند که از پشت میز بیرون می آید. آنها جذابیت وینتیج زیبایی دارند، اما همچنان در انواع روکش ها موجود هستند تا متناسب با فضاهای معاصر نیز باشند. رنگ‌های کلاسیک میز منشی شامل ماهاگونی و گیلاسی است، اما رنگ‌های بلوط و سفید در حال تبدیل شدن به رایج هستند.

 

میزهای منشی معمولاً برای رایانه‌های رومیزی یا چاپگرها طراحی نمی‌شوند، به‌خصوص اگر دارای یک پوشش کشویی در جلو باشند که ذخیره دستگاه‌های بزرگ را دشوار می‌کند. با این حال، برخی از میزهای مدرن بزرگتر ممکن است دارای ویژگی هایی مانند سینی صفحه کلید و سیستم مدیریت کابل باشند. میزهای کوچک منشی معمولاً فضای کافی برای جاگیری راحت لپ تاپ و ماوس دارند.

 

  • میز کامپیوتر

میزهای کامپیوتر برای کاربران دسکتاپ خانگی کلاسیک طراحی شده اند که به مانیتور، برج کامپیوتر و چاپگر در دسترس نیاز دارند. آنها معمولاً قفسه ها یا قفسه های اضافی برای سایر وسایل الکترونیکی مانند صفحه کلید یا هارد دیسک خارجی دارند.

 

از آنجایی که افراد بیشتری به استفاده از لپ‌تاپ روی می‌آورند، یک میز کامپیوتر بزرگ ممکن است فضای ذخیره‌سازی بیشتری از آنچه واقعاً نیاز دارید فراهم کند. با این حال، خانواده های پرمشغله با وسایل الکترونیکی زیاد، به ناچار راه هایی برای استفاده از این فضا پیدا خواهند کرد.

 

میزهای کامپیوتر گاهی اوقات با یک کلبه طراحی می شوند تا به بهترین نحو از فضای بالای رایانه استفاده کنند و گاهی اوقات دارای درهای کابینت هستند که در جلو بسته می شوند. به همین دلیل، آنها گاهی اوقات ردپایی کمتر از 36 اینچ عرض و 24 اینچ عمق دارند.

 

آنها معمولاً بزرگ و با ابهت هستند، بنابراین برای کاربران جدی رایانه و دانش آموزانی که به چیزی مفید نیاز دارند، بهتر هستند. آنها معمولاً عملکرد را بر فرم اولویت می دهند، اما همچنان می توانند با طرح رنگ و طرح اتاق شما هماهنگ شوند.

 

  • میزهای اجرایی

مانند میزهای تحریر، میزهای مدیریتی دارای سطح صاف و براقی در بالا هستند که دید کاربر را در طول جلسات به حداکثر می رساند. با این حال، میزهای اجرایی نیز معمولاً فضای ذخیره سازی بیشتری به شکل کشو دارند. آنها اغلب شامل قفل کشوهای بایگانی و فضاهای دیگر برای اسناد و تجهیزات حساس هستند.

 

میزهای اجرایی با سطح نوشتاری عمیق و گسترده خود متمایز می شوند، که صاحبان می توانند از آن برای ذخیره هر نوع صندوق ورودی و سبد برای کارهای اداری استفاده کنند. آنها ممکن است تا 72 اینچ طول و 36 اینچ عمق داشته باشند تا فضای بیشتری را فراهم کنند و به عنوان نماد وضعیت برای مالک عمل کنند.

 

میزهای اجرایی در دفاتر تجاری بیشتر از منازل مورد استفاده قرار می گیرند، اما آن ها هوای سلطنتی را به هر دفتر خانگی می بخشند . میزهای اجرایی چوب ماهون یک بیانیه باورنکردنی ایجاد می کنند، به خصوص اگر به طور منظم از خانه کار می کنید و می خواهید یک دفتر کار، مطالعه یا کتابخانه ایجاد کنید. آنها برای حرفه ای های تجاری با جاه طلبی و تمایل جدی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان عالی هستند.

 

  • میزهای Credenza

میزهای Credenza شبیه میزهای مدیریتی هستند اما بسیار کوچکتر هستند. آنها گاهی شبیه به میزهای منشی به نظر می رسند، اما در کل حس مدرن تری دارند و ذخیره سازی را بر قابلیت نوشتن اولویت می دهند.

 

برخی از کریدنزاها دریچه ای برای صندلی در زیر ندارند زیرا برای استفاده در پشت یا کنار میز مدیریت در نظر گرفته شده اند. با این حال، credenzas همچنین یک افزودنی عالی برای اتاق نشیمن، اتاق خواب اصلی و سایر مناطقی است که ممکن است گهگاه به سطح نوشتاری نیاز داشته باشند.

 

آنها یک افزونه عالی برای حرفه‌ای‌های جدی هستند که می‌خواهند فضای بیشتری در حین کار پخش کنند. با این حال، آنها همچنین برای خانه دارانی که به فضای اضافی برای کار روی صورتحساب ها و سایر وظایف نیاز دارند، مناسب هستند.

 

  • میزهای شناور

میزهای شناور به دیوار متصل می شوند و دارای حداقل یا بدون تکیه گاه جانبی هستند. برخی از میزها تا می‌شوند تا زمانی که از میز استفاده نمی‌شود فضا آزاد شود. این آنها را به گزینه ای محبوب برای آپارتمان ها، کاندوها و دیگر فضاهای دنج که نیاز به انعطاف دارند تبدیل می کند.

 

آنها جذابیت مدرن و مینیمالیستی را به فضاهای آفتابی می بخشند، جایی که میز بزرگتر ممکن است اتاق را کوچک به نظر برساند. آنها در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌های چوب مصنوعی وجود دارند، اما معمولاً به دلیل نیازهای مهندسی منحصربه‌فردشان از چوب‌های تولید شده یا چوب‌های سبک وزن مانند کاج ساخته می‌شوند.

 

میزهای شناور معمولاً برای رایانه های رومیزی سنگین یا هر هدفی که به وزن قابل توجهی نیاز دارد نامناسب هستند. کاربران باید مراقب باشند که تمام دستورالعمل های نصب و محدودیت وزن را رعایت کنند.

 

با این حال، آنها یک سرمایه گذاری عالی برای متخصصان جوانی هستند که فقط به یک فضای کاری گاه به گاه نیاز دارند یا خانواده هایی که گاهی اوقات به فضایی برای مطالعه بچه ها نیاز دارند . افراد جوان و باسنی که سعی می کنند اتاق خود را باز کنند و دعوت کنند، میزهای شناور را گزینه ای عالی می دانند.

 

  • انتخاب میز تحریر کم جا کار مناسب برای شما

هر فردی ترکیبی منحصر به فرد از ترجیحات سبک و نیازهای عملکردی، از جمله فضای نوشتن و ذخیره سازی دارد. با طیف گسترده ای از میزها که اکنون در بازار موجود است، می توانید چیزی در حد بودجه خود پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند و به جذابیت خانه شما بیافزاید.

 

با تصمیم گیری در مورد نوع میز مورد نظر خود شروع کنید، سپس رنگ و اندازه کلی را انتخاب کنید. از آنجا، فهرست کاملی از گزینه های ساخته شده با مواد با کیفیت و مونتاژ آسان را خواهید یافت. تنها در چند روز، می توانید یک افزودنی زیبا و جدید به خانه خود داشته باشید که به سازماندهی فضای شما کمک می کند و شما را بهره وری می کنند.

فروشگاه مرکزی کم جا چوب ارایه دهنده محصولات چوبی شامل مبلمان اداری، سرویس خواب، دکوری و… برای اطلاع بیشتر با تماس بگیرید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *